SAUL
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
SAUL

St.Ansgar Ungdomslag

Logg Inn

Jeg har glemt passordet



Latest topics

» Bokstavleken
by HiroSakamoto Tir Des 01, 2009 12:27 am

» IK Start og Aquarama!
by HiroSakamoto Tor Nov 26, 2009 3:06 pm

» Personen under meg -lek
by HiroSakamoto Ons Nov 25, 2009 12:50 am

» Slåss?
by HiroSakamoto Ons Nov 25, 2009 12:49 am

» Framtiden til Torvet i Kristiansand!
by HiroSakamoto Ons Nov 25, 2009 12:48 am

» Krabbeinvasjon på Sørlandet!
by QDen Tir Nov 24, 2009 11:54 pm

» Svineinfluensa (H1N1)
by kingminh Tir Nov 24, 2009 11:17 am

» Kvinnfolk er mer opptatte av helse!
by HiroSakamoto Man Nov 23, 2009 7:02 pm

» Hvorfor er det ikke liv på forumet?
by HiroSakamoto Man Nov 23, 2009 6:56 pm


You are not connected. Please login or register

Hvorfor er det ikke liv på forumet?

4 posters

Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1Hvorfor er det ikke liv på forumet? Empty Hvorfor er det ikke liv på forumet? Fre Nov 20, 2009 5:59 pm

QDen


Level Two
Level Two

Som tittelen sier...føler det er bare meg og Huy som faktisk er litt aktive...folk kan poste om hva som helst...interesser, hobby osv også kan vi diskutere drit gøy!

2Hvorfor er det ikke liv på forumet? Empty Re: Hvorfor er det ikke liv på forumet? Lør Nov 21, 2009 4:53 pm

kingminh


Admin
Admin

QDen skrev:bare meg og Huy som faktisk er litt aktive
nå synes jeg ikke at bokstav- og telleleken er med på å gjøre forumet noe mer aktitvt da, men ja. vi må få litt liv her på forumet Razz

3Hvorfor er det ikke liv på forumet? Empty Re: Hvorfor er det ikke liv på forumet? Søn Nov 22, 2009 4:02 am

QDen


Level Two
Level Two

Jeg prøver faktisk å være litt aktiv i de områdene med å komme f.eks da det var AI(Artificical Intelligence)
Ellers gidder ingen å bruke forumet jo, hvorfor skal vi ha det da?

4Hvorfor er det ikke liv på forumet? Empty Re: Hvorfor er det ikke liv på forumet? Søn Nov 22, 2009 5:42 pm

HiroSakamoto

HiroSakamoto
Admin
Admin

Jeg er faktisk enig her, men grunnen til det er fordi mange ser ikke hva er EGENTLIG mening med et forum.

http://www.hirosakamoto.ipublish.no

5Hvorfor er det ikke liv på forumet? Empty Re: Hvorfor er det ikke liv på forumet? Søn Nov 22, 2009 10:32 pm

nhibanan


Level Zero
Level Zero

det er ikke liv på forumet fordi de fleste ikke er vant til å bruke det, tror jeg? det er ihvertfall sånn med meg Hvorfor er det ikke liv på forumet? Icon_rolleyes kan ikke vi prøve å lage en saul facebook-gruppe heller, og prøve ut om det funker bedre? Hvorfor er det ikke liv på forumet? Icon_sunny
men bra jobba, de som har holdt forumet aktivt Hvorfor er det ikke liv på forumet? Icon_cheers
Hvorfor er det ikke liv på forumet? Icon_porc Hvorfor er det ikke liv på forumet? Icon_rabbit Hvorfor er det ikke liv på forumet? Icon_twisted Hvorfor er det ikke liv på forumet? Suspect Hvorfor er det ikke liv på forumet? Icon_scratch

6Hvorfor er det ikke liv på forumet? Empty Re: Hvorfor er det ikke liv på forumet? Søn Nov 22, 2009 10:43 pm

HiroSakamoto

HiroSakamoto
Admin
Admin

hahah! men siden du allerede har svart her, kanke du også bli litt aktiv=D?

http://www.hirosakamoto.ipublish.no

7Hvorfor er det ikke liv på forumet? Empty Re: Hvorfor er det ikke liv på forumet? Søn Nov 22, 2009 10:58 pm

nhibanan


Level Zero
Level Zero

jo, skal prøve Hvorfor er det ikke liv på forumet? Icon_wink det som er gøy med forum er alle smileyene da, haha Hvorfor er det ikke liv på forumet? Icon_eek Hvorfor er det ikke liv på forumet? Icon_rr

8Hvorfor er det ikke liv på forumet? Empty Re: Hvorfor er det ikke liv på forumet? Man Nov 23, 2009 12:28 am

HiroSakamoto

HiroSakamoto
Admin
Admin

hahah xD!

http://www.hirosakamoto.ipublish.no

9Hvorfor er det ikke liv på forumet? Empty Re: Hvorfor er det ikke liv på forumet? Man Nov 23, 2009 2:32 pm

QDen


Level Two
Level Two

Gogo Nhi, du prøver ihvertfall...nå kan du få resten av apegjengen!

10Hvorfor er det ikke liv på forumet? Empty Re: Hvorfor er det ikke liv på forumet? Man Nov 23, 2009 6:56 pm

HiroSakamoto

HiroSakamoto
Admin
Admin

jepp! prøv og press dem!

http://www.hirosakamoto.ipublish.no

Sponsored content



Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]

Similar topics

-

» Forslag til forumet.

Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet