SAUL
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
SAUL

St.Ansgar Ungdomslag

Logg Inn

Jeg har glemt passordet

Latest topics

» Bokstavleken
by HiroSakamoto Tir Des 01, 2009 12:27 am

» IK Start og Aquarama!
by HiroSakamoto Tor Nov 26, 2009 3:06 pm

» Personen under meg -lek
by HiroSakamoto Ons Nov 25, 2009 12:50 am

» Slåss?
by HiroSakamoto Ons Nov 25, 2009 12:49 am

» Framtiden til Torvet i Kristiansand!
by HiroSakamoto Ons Nov 25, 2009 12:48 am

» Krabbeinvasjon på Sørlandet!
by QDen Tir Nov 24, 2009 11:54 pm

» Svineinfluensa (H1N1)
by kingminh Tir Nov 24, 2009 11:17 am

» Kvinnfolk er mer opptatte av helse!
by HiroSakamoto Man Nov 23, 2009 7:02 pm

» Hvorfor er det ikke liv på forumet?
by HiroSakamoto Man Nov 23, 2009 6:56 pm

You are not connected. Please login or register

Halloweenfest i Porsgrunn

5 posters

Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1Halloweenfest i Porsgrunn Empty Halloweenfest i Porsgrunn Man Okt 26, 2009 1:17 am

HiroSakamoto

HiroSakamoto
Admin
Admin

Hei SAUL!

Jeg har fått invitasjon til halloweenfest
i Porsgrunn som KULIP (Katolsk Ungdomslag i Porsgrunn, tror jeg...)
arrangerer. Dette skal være 31. oktober - 1. november. KULIP lurer på
om dette kunne ha vært aktuelt, og hvor mange vi blir. Så kommenter dere som vil være med så fort som mulig, så legger jeg ut selve invitasjonen når jeg har fått den.

Grunnen
for sen beskjed var fordi de trodde kanskje vi hadde ikke anledning til
å komme pga avstanden. Men siden vi er fra samme distrikt, så tenkte de
at det hadde vært hyggelig (som jeg forsto det Halloweenfest i Porsgrunn Icon_surprised)) at vi kunne komme
likevel! Halloweenfest i Porsgrunn Icon_surprised)
Takk for invitasjonen, KULIP! ^_^

~ Mong Nhu

Er det noen av dere som skal =D?

http://www.hirosakamoto.ipublish.no

2Halloweenfest i Porsgrunn Empty Re: Halloweenfest i Porsgrunn Man Okt 26, 2009 1:58 am

kingminh

Admin
Admin

HiroSakamoto skrev:
Hei SAUL!

Jeg har fått invitasjon til halloweenfest
i Porsgrunn som KULIP (Katolsk Ungdomslag i Porsgrunn, tror jeg...)
arrangerer. Dette skal være 31. oktober - 1. november. KULIP lurer på
om dette kunne ha vært aktuelt, og hvor mange vi blir. Så kommenter dere som vil være med så fort som mulig, så legger jeg ut selve invitasjonen når jeg har fått den.

Grunnen
for sen beskjed var fordi de trodde kanskje vi hadde ikke anledning til
å komme pga avstanden. Men siden vi er fra samme distrikt, så tenkte de
at det hadde vært hyggelig (som jeg forsto det Halloweenfest i Porsgrunn Icon_surprised)) at vi kunne komme
likevel! Halloweenfest i Porsgrunn Icon_surprised)
Takk for invitasjonen, KULIP! ^_^

~ Mong Nhu
Jeg er kjekk!!!
Er det noen av dere som skal =D?

ÅRHHHHHHHHHHHHH.............
langt vekke jo

3Halloweenfest i Porsgrunn Empty Re: Halloweenfest i Porsgrunn Man Okt 26, 2009 2:31 am

HiroSakamoto

HiroSakamoto
Admin
Admin

Det er ikke så langt vekke, bare 3timer med buss=P Er det noen som vet prisen?

4Halloweenfest i Porsgrunn Empty Re: Halloweenfest i Porsgrunn Man Okt 26, 2009 10:44 am

kingminh

Admin
Admin

HiroSakamoto skrev:Det er ikke så langt vekke, bare 3timer med buss=P Er det noen som vet prisen?
Jeg er super kjekk

lurer på det samme....

5Halloweenfest i Porsgrunn Empty Re: Halloweenfest i Porsgrunn Man Okt 26, 2009 2:12 pm

dualeo

Level Zero
Level Zero

kingminh skrev:
HiroSakamoto skrev:Det er ikke så langt vekke, bare 3timer med buss=P Er det noen som vet prisen?
Jeg er super kjekk

lurer på det samme....

Det koster 260 kr tur retur fra Kr.sand rutebilst. til telemarksporten. Like a Star @ heaven

6Halloweenfest i Porsgrunn Empty Re: Halloweenfest i Porsgrunn Man Okt 26, 2009 2:30 pm

HiroSakamoto

HiroSakamoto
Admin
Admin

dualeo skrev:
kingminh skrev:
Jeg er super kjekk

lurer på det samme....

Det koster 260 kr tur retur fra Kr.sand rutebilst. til telemarksporten. Halloweenfest i Porsgrunn Star3

Hvordan får vi frakt fra telemarksporten inn til kirka? Det tar lang tid å gå.

7Halloweenfest i Porsgrunn Empty Re: Halloweenfest i Porsgrunn Man Okt 26, 2009 2:49 pm

dualeo

Level Zero
Level Zero

HiroSakamoto skrev:
dualeo skrev:
kingminh skrev:
Jeg er super kjekk

lurer på det samme....

Det koster 260 kr tur retur fra Kr.sand rutebilst. til telemarksporten. Halloweenfest i Porsgrunn Star3

I dunno, busse? Surprised)

8Halloweenfest i Porsgrunn Empty Re: Halloweenfest i Porsgrunn Man Okt 26, 2009 3:07 pm

kingminh

Admin
Admin

dualeo skrev:
HiroSakamoto skrev:
dualeo skrev:
kingminh skrev:
Jeg er super kjekk

lurer på det samme....

I dunno, busse? Halloweenfest i Porsgrunn Icon_surprised)

uuuuuaktuelt tror jeg Halloweenfest i Porsgrunn Alien

9Halloweenfest i Porsgrunn Empty Re: Halloweenfest i Porsgrunn Man Okt 26, 2009 6:07 pm

HiroSakamoto

HiroSakamoto
Admin
Admin

kingminh skrev:
dualeo skrev:
HiroSakamoto skrev:
dualeo skrev:
kingminh skrev:
Jeg er super kjekk

lurer på det samme....

da blr det sinnsykt langt å gå! 30minutter?+ Halloweenfest i Porsgrunn Suspect

10Halloweenfest i Porsgrunn Empty Re: Halloweenfest i Porsgrunn Man Okt 26, 2009 7:11 pm

kingminh

Admin
Admin

HiroSakamoto skrev:
kingminh skrev:
dualeo skrev:
HiroSakamoto skrev:
dualeo skrev:
kingminh skrev:
Jeg er super kjekk

lurer på det samme....

da blr det sinnsykt langt å gå! 30minutter?+ Halloweenfest i Porsgrunn Suspect
JEG ER SÅ KJEKK!!!

det går bra Huy. vi vet du må samle opp krefter til AA.

11Halloweenfest i Porsgrunn Empty Re: Halloweenfest i Porsgrunn Man Okt 26, 2009 9:53 pm

dualeo

Level Zero
Level Zero

Uhm, snakka med Nina. Hun så diskusjonen her, og sa hun kunne ordne noen til å komme å hente dere ved Telemarksporten ;P alien

12Halloweenfest i Porsgrunn Empty Re: Halloweenfest i Porsgrunn Man Okt 26, 2009 10:22 pm

HiroSakamoto

HiroSakamoto
Admin
Admin

dualeo skrev:Uhm, snakka med Nina. Hun så diskusjonen her, og sa hun kunne ordne noen til å komme å hente dere ved Telemarksporten ;P Halloweenfest i Porsgrunn Alien

Nina Mai =D? Be faren hennes kjøre Very Happy! Har ikke møtt han på en god stund!

13Halloweenfest i Porsgrunn Empty Re: Halloweenfest i Porsgrunn Man Okt 26, 2009 10:31 pm

dualeo

Level Zero
Level Zero

HiroSakamoto skrev:
dualeo skrev:Uhm, snakka med Nina. Hun så diskusjonen her, og sa hun kunne ordne noen til å komme å hente dere ved Telemarksporten ;P Halloweenfest i Porsgrunn Alien

Nina Mai =D? Be faren hennes kjøre Very Happy! Har ikke møtt han på en god stund!

Hun skal få noen til å kjøre hvertfall ;o) så om det blir faren henne som kjører, er opp til henne du kan jo spørre henne selv ;p Laughing

awesome pig

14Halloweenfest i Porsgrunn Empty Re: Halloweenfest i Porsgrunn Man Okt 26, 2009 10:34 pm

HNIM

Level Zero
Level Zero

Huy, skal du på på dette!?Noen andre som skal eller?

http://mini-hi.blogspot.com/

15Halloweenfest i Porsgrunn Empty Re: Halloweenfest i Porsgrunn Man Okt 26, 2009 10:38 pm

HiroSakamoto

HiroSakamoto
Admin
Admin

dualeo skrev:
HiroSakamoto skrev:

Nina Mai =D? Be faren hennes kjøre Halloweenfest i Porsgrunn Icon_biggrin! Har ikke møtt han på en god stund!

Hun skal få noen til å kjøre hvertfall ;o) så om det blir faren henne som kjører, er opp til henne du kan jo spørre henne selv ;p Halloweenfest i Porsgrunn Icon_lol

awesome Halloweenfest i Porsgrunn Icon_porc
MN: Hva er med den grisen forno? 0.o, jah om jeg drar spør jeg selv=P.
HNIM skrev:Huy, skal du på på dette!?Noen andre som skal eller?

Minh: Jeg har ikke sagt at jeg skal være med XD! Kansje? kansje ikke?

16Halloweenfest i Porsgrunn Empty Re: Halloweenfest i Porsgrunn Tir Okt 27, 2009 12:14 am

QDen

Level Two
Level Two

Høres interessant ut...menne jeg sier pass!Start kamp + er litt lei av å reise langt :pI tillegg er AA neste uke, trenger litt tid med senga mi...savner den virkelig mye Very Happy

17Halloweenfest i Porsgrunn Empty Re: Halloweenfest i Porsgrunn Tir Okt 27, 2009 12:18 am

HiroSakamoto

HiroSakamoto
Admin
Admin

QDen skrev:Høres interessant ut...menne jeg sier pass!Start kamp + er litt lei av å reise langt :pI tillegg er AA neste uke, trenger litt tid med senga mi...savner den virkelig mye Halloweenfest i Porsgrunn Icon_biggrin
Startkamp:O? OJAH! Start mot Vålrenga=P?... Hmm er nok enig med deg vy, AA neste uke Halloweenfest i Porsgrunn Icon_cool

18Halloweenfest i Porsgrunn Empty Re: Halloweenfest i Porsgrunn Lør Okt 31, 2009 7:56 pm

QDen

Level Two
Level Two

Start-Enga i morra ja. Ingen herfra deltok tydeligvis >.>

19Halloweenfest i Porsgrunn Empty Re: Halloweenfest i Porsgrunn Lør Okt 31, 2009 7:58 pm

HiroSakamoto

HiroSakamoto
Admin
Admin

QDen skrev:Start-Enga i morra ja. Ingen herfra deltok tydeligvis >.>
Joh=P Minh og Vu skal ihvertfall...

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]